Sunday, 20 May 2012

1 REJAB JATUH PADA 22 MEI 2012

Salam, Terbaca pasal bulan Rejab kat blog Kak Ieda tadi.. Selamat Menyambut bulan Rejab kepada semua umat Islam d seluruh dunia.. Semoga bulan ini memberi bnyk keberkatan kepada kita.. amin..





Insyaallah, Ejulz nak puasa juga mulai esok..

Nak tau info yg lebih mengenai bulan Rejab ni? Terjah la blog Kak Ieda.. :)

16 comments:

  1. tak sabar nak tunggu bulan Allah ni :)

    ReplyDelete
  2. Hanamiko Sakura : nak puasa.. :)

    ReplyDelete
  3. sekejap je kan masa tu berlalu. dh nk masuk rejab, pastu syaaban ramadhan

    ReplyDelete
  4. selamat menyambut bulan rejab juga yer ejulz =)

    ReplyDelete
  5. Farhana G.: salam bulan rejab. :)

    ReplyDelete
  6. babycomel: betul tu.. x sabar nak puasa.. :)

    ReplyDelete
  7. ♥ Cik EylaDiLLa ♥: sama gak.. :)

    ReplyDelete
  8. kjap ja dah nak masuk rejab..tak lama nak ramadhan balik.huhu

    ReplyDelete
  9. insya Allah. mudah2ahn kita semua dapat keberkatan dariNya =)

    ReplyDelete
  10. are_lin@yu : x sabar nak puasa kan? hehe

    ReplyDelete
  11. ♥ Cik EylaDiLLa ♥ : :)

    ReplyDelete
  12. Rejab bulan penuh kemuliaan:) jom puasa sunat di bulan rejab:)

    ReplyDelete
  13. Pecinta pink^^ : Insyaallah puasa arini.. :)

    ReplyDelete
  14. salam , boleh tak buat entry apa di sebalik bulan rejab ni..nak tahu lebih lanjut.kalau ada masa lah ya. hikmah di bulan rejab nak tahu ni..

    ReplyDelete
  15. etuza : sy xtau sgt.. sbb tu bg link kak ieda.. dia ada info tu.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...