Thursday, 17 May 2012

Batik Oh Batik!!

Assalam semua.. harap berada dalam keadaan sihat.. Hari Khamis aka Batik Day.. hehe.. Bosannnnn.. Sunyiiiii.. ermmmm.. laparrrrr.. hehehe


Bohsang giler wei... jom main boling.. hehe



#Tengok muka depan akhbar arini, "Aidil Zafuan tarik balik permohonan cerai".. Alhamdulillah, akhirnya hubungan dia dan Rita dapat diselamatkan.. Ejulz tumpang gembira atas berita ni sbb ejulz tak suka pasal hubungan yg porak peranda.. x suka pasal hubungan putus, cerai.. Semua tu menakutkan ejulz.. ^_^ Ejulz harap dan berdoa isu2 perpisahan @ perceraian akan berkurang dari semasa ke semasa.. Sayangilah mereka yg menyayangi anda.. :)

21 comments:

  1. handsomeeeeeeeee nyee adik akk nie ! .. ekkeke .. haa baru nie dpt tgk wajah ejulz terang2 ekke ;)

    ReplyDelete
  2. hehe ejulz kja gomen erk..;-)

    ReplyDelete
  3. smart sesekali pakai batik..hehe

    ReplyDelete
  4. kcak apa ejulz kei bju batik hik3...bukn salu ya.. (^_<)

    ReplyDelete
  5. Aamiin... Alhamdulillah.. :))

    penceraian perkara yg dibenci Allah… ... sesuatu penceraian itu apabila berlaku akan mengegarkan Aras dan di benci oleh Allah s.w.t...

    ReplyDelete
  6. kak ieda: dah tua dah.. hahaha

    ReplyDelete
  7. are_lin@yu : ermmm.. bia la rahsia.. hehehe

    ReplyDelete
  8. Masha Meisters : hitam itu menawan.. cewaaahhh.. hehe

    ReplyDelete
  9. Nurul Husna Mohd Hassan : ape piwweett piwweett? hehehe

    ReplyDelete
  10. Deary_AiNN : x slalu apa.. tiap2 mggu.. hehe

    ReplyDelete
  11. si_mone : betul tu.. smoga kita smua dijauhkan dari perkara camtu. amin

    ReplyDelete
  12. aku HaniAsyira : hehehhe

    ReplyDelete
  13. ahh..hari khamis haruslah berbaju batik..hehehhe

    ReplyDelete
  14. ILA HonEyBuNNy : hehehe.. tau xpe..

    ReplyDelete
  15. MUN MAIN BOWLING AJAKLAH KMK KELAK..HEHE

    ReplyDelete
  16. lynn kamarul : makin kembang dah hidung ni.. hehehe :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...