Wednesday, 9 May 2012

F.O.K.U.S

♥ ▒ F.O.K.U.S nak lakukan segala suruhanNya & tinggalkan semua laranganNya.. ▒ ♥



♥ ▒ F.O.K.U.S nak bahagiakan kedua ibu bapa.. ▒ ♥





♥ ▒ F.O.K.U.S nak menabung untuk masa depan.. ▒ ♥



♥ ▒ F.O.K.U.S nak bkerja dgn bsungguh2.. [Insyaallah kalo keje ikhlas, rezki melimpah ruah.. ] ▒ ♥



♥ ▒ F.O.K.U.S nak buat badan macam Aaron Aziz / Ben Ashaari / [ Nak nampak GEBU Kental2 sikit.. hehe].. ▒ ♥



♥ ▒ F.O.K.U.S nak jadi lelaki yang terbaik di dunia.. ▒ ♥







♥ ▒ F.O.K.U.S nak mendirikan rumah tangga.. [Oppss.. blm lagi kot.. hehe] ▒ ♥



♥ ▒ F.O.K.U.S nak ada rumah sendiri.. ▒ ♥



♥ ▒ F.O.K.U.S nak ada kereta sendiri.. [kereta sorong pun jadi laa.. hehe].. ▒ ♥



♥ ▒ F.O.K.U.S nak bahagiakan orang di sekeliling.. ▒ ♥







22 comments:

  1. are_lin@yu : hehe.. doakan ejulz k> :)

    ReplyDelete
  2. x leh blah nak buat badan macam aaron aziz tuh..haha

    ReplyDelete
  3. haha! fokus yang atas2 tu cm betol2 fokus.. bila baca yang bawah2 kelakar pulak! haha! harap2 ejulz fokus lah ye untuk mencapai semua fokus2 tuh! :D

    ReplyDelete
  4. fokus...iboh sik fokus...aja2 fighting ejulz...(^_^)

    ReplyDelete
  5. fokus jgn x fokus..kmk doakan smua nak di fokus ktk ya tercapai..amin ^^

    ReplyDelete
  6. Azee Hana : nak jugak jd mcm hero pujaan ramai.. haha

    ReplyDelete
  7. ~Sweet Honesty~ : fokus la tok.. hehe

    ReplyDelete
  8. Niswatus Solikah Samik : hehehe.. just try.. hehe

    ReplyDelete
  9. Deary_AiNN : hehehe.. smoga tercapai mok polah bdn cam aaron aziz.. hahaha

    ReplyDelete
  10. elyna mirsada : hehe.. ^_^

    ReplyDelete
  11. Kathy Tuah : amin.. makseh.. :)

    ReplyDelete
  12. aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ;)

    ReplyDelete
  13. fokus2..semoga apa yg difokuskan m'jd kenyataan..aminn

    ReplyDelete
  14. perkongsian yang hebat.. terima kasih ;)

    ReplyDelete
  15. Atiqah Wadiah : amin.. tq :)

    ReplyDelete
  16. Ryu on ahsfantasy24.com : hebat.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...