Sunday, 27 May 2012

"Segment: I Love My Blog!"


" I Love My Blog! because of you. haha.. just kidding.. Ok, ejulz sayang blog ejulz sebab di sini la tempat ejulz nak luahkan perasaan ejulz.. suka duka, sedih gembira, semua ejulz tuang kat dlm blog ni.. [dah macam air la pulak luahan ejulz ni.. hehe].. Dalam blog ni jugak ejulz ada kwn2 yg sntiasa memberi kata2 semangat wpun di dunia realiti x kenal pun.. just kenal dlm blog je.. bagi ejulz mereka yg ada dlm blog ejulz ni dah mcm keluarga ke-2 ejulz.. ejulz dah anggap diorang mcm adik beradik ejulz sndiri.. terima kasih atas nasihat yg k0rang berikan selama ni.. k bye.. love u all.."


Nak join? klik sini.. ^_^



6 comments:

  1. oi..oi..hahak..tq arr sokong segmen siput kamek..:)

    ReplyDelete
  2. oo..keluarge ke 2 ek.so..angah nie pangkat abg la ye?klu mcm tue..adik kene dgr ckp abg..klu x..abg rotan nti.hahaha

    ReplyDelete
  3. Rieya Ramlee Tor : xda hal ya.. ada kberanian nak polah ya dah kira ok.. kmk dari dlok nk polah x terpolah2.. hehe

    ReplyDelete
  4. hahaha.. orait la angah.. hehe

    ReplyDelete
  5. hahak..orite..klk mun ktk polah segment..mek org 1st join ya..

    ReplyDelete
  6. wah ,setuju sangat , kawan2 blogger nih byk gud advisor , hehehe , bw sini dr segmen same :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...