Sunday, 13 May 2012

Selamat hari ibu 2012

sedap betul dapat rehat di hari ahad camni.. semalam letih jadi pengawas jaga exam pengambilan PTD yg dianjurkan oleh SPA.. dari pagi sampai ptg.. gud luck buat mereka yang hadir.. yang x hadir tanpa sbb munasabah tu mmg x tahu erti bersyukur.. bukan semua org bertuah dpt hadir exam ni.. ish3..

Dikesempatan ni ejulz nak ucapkan selamat hari ibu buat ibu2 di seluruh dunia ni terutama sekali ibu ejulz.. Semoga Allah memelihara mak spertimana mak jaga ejulz dari kecik sampai sekarang.. tidak lupa jugak buat bapak yg sntiasa s0kong ejulz..




Manjew x..??? dah la gigi ada yg xde.. heheHEhahehe

11 comments:

  1. wahhh..cekci mak ya.. hihi.. slmt hari ibu tuk ibu ejulz..(^_^

    ReplyDelete
  2. Syg semua mak-mama-ibu-umi-mummy & semua la kat dunia ni..

    ReplyDelete
  3. slmat ari ibu gak...tuk stiap hari =)

    ReplyDelete
  4. tq semua.. slmt hari ibu.. sama2 kita sayangi ibu kita.. :)

    ReplyDelete
  5. selamat hari ibu. sama2 kita hargai & sayang ibu kita =)

    ReplyDelete
  6. Nurul Husna Mohd Hassan : :)

    ReplyDelete
  7. putryteya : mak lagi comel dari anak dia kan? hehehe

    ReplyDelete
  8. mizzkechique : hahaha.. comel la sgt.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...