Wednesday, 20 June 2012

Santapan Minda (7)

"Cinta yang dibasuh oleh airmata akan tetap murni dan indah sentiasa.."





*mampukah airmata memberi keindahan pada cinta? Indahkah cinta jika dibasuh dengan airmata? bagi ejulz ia hanya sia2.. mungkin ayat ni ada maksud yg tersirat..

15 comments:

  1. airmata yng mengalir kerana cinta Ilahi lbih murni dri airmata krna cinta manusia..tpi mudah saja kita menangis krna cinta manusia mngkin krna cinta kita lbih kuat..;-)

    ReplyDelete
  2. tak kot.
    kalau asyik bersedih je.
    macam mana nak bahgia

    ReplyDelete
  3. menangis sbb rindu, ok kali..mun menangis sbb terluka dgn cinta..harus sia2 la naa..

    ReplyDelete
  4. apakah maksudnye tu? hehe

    xperlu la menngis kalau sebab si dye dah melukakan...sia2 tu

    ReplyDelete
  5. aah sia2 ..
    ashik nangis macam mana kan
    bahagia itu dtgnya dari hati
    kalau nagis aje .. mana nak bahagia huhuh pendam .. pendam .. pendamm
    ohhhh ;)

    ReplyDelete
  6. don't always cry for ur sadness..
    always cry for ur happiness..
    (^_^)

    ReplyDelete
  7. Ye ke? Hehehe =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/aku-penat-jadi-athlete.html

    ReplyDelete
  8. untuk ejulz ;-)
    http://coratcoretkuini.blogspot.com/2012/06/5-blogger-lagisiapa-yer.html

    ReplyDelete
  9. stuju dgn kamu ! kalo bercinta asyik menangis je buat hapee..sia2 buang mase baik pegi makan lagi bagus haha

    ReplyDelete
  10. deqla menangis sbb kena mrh ngan hubby..hahahaha... ngade2 kan x leh kena mrh sikit..

    ReplyDelete
  11. puas dah menangis kerana semua tu sia-sia je ;(

    ReplyDelete
  12. bile air mate bergenang,habuk disapu bersih..
    bile cinte penuh dgn air mate,tersapu bersih jgk cinta tu..
    #tiada lagi cinta#

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...