Saturday, 23 June 2012

Segmen : Up Follower & Tambah Kenalan Part II

Terima kasih pada Elfiza kerana sudi tag ejulz.. Elfiza ni sebenarnya junior ejulz masa sekolah dulu.. tp x kenal pun dia ni masa kat sekolah.. Sbb ejulz x bergaul sgt masa sekolah dulu.. pendiam la katakan.. hehe. Ejulz x ingt bila mula kenal dgn ell ni.. Rasanya masa kat frenster kot.. hehe. ok, kalo nak bkenalan dgn dia dgn lebih rapat, boleh laa terjah blog dia. klik header dia tu.. hehe



ok, kembali kpd topic asal.. nak join segmen yg ell tag ejulz..

Nak join segmen ni? klik banner tu.. hehe


Bil follower : 780 org
Asal : Sarawak..


kali ni ejulz nak tag sape ek? ermmm.. kali ni nak tag..






11 comments:

  1. Nice article I like it..salam ukhuwah dari INDONESIA.

    ReplyDelete
  2. tq sbb promote blog kmk senior...hehe

    ReplyDelete
  3. macam bez ja..selamat bersegmen ..hehe

    ReplyDelete
  4. salam..singgah dri segmen sama..saya blogger johor,,ada masa jom ke blog sy di http://akmaluv90.blogspot.com/2012/06/segmen-up-follower-tambah-kenalan-part.html thanx:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...