Tuesday, 3 July 2012

Jangan bersedih..

sahabat A: aku dengar perempuan yg kau cintai itu tak balas cinta kau..
sahabat B: Ya
sahabat A: tpi kenapa aku tengok kau tidak bersedih pun? 
sahabat B: buat apa aku nak bersedih? aku hanya kehilangan org yg tidak cintakan aku... tapi dia kehilangan org yg benar-benar mencintai dirinya.






*Dialog ni kawan ejulz kongsi kat fb.. dan kata2 ni laa banyak bagi semangat kat ejulz.. buat apa bersedih kerana kehilangan org yg x syg kita sepenuh hati.. tapi patut bersedih bila kehilangan org yg betul2 sygkan kita..

10 comments:

  1. mena ya hehehehe :)sdgkn kumbng bkn seekor..bunga bnyk bkuntum2.. :p

    ReplyDelete
  2. betul tu...lama2 kita akan hargai yang menyayangi kita tu biler dye dah xd.

    ReplyDelete
  3. iya..kmk pn stjuk ba..siboh meratap gik ngn org yg sik syg ktk..okehhh

    ReplyDelete
  4. nice..kuat ya ejulz..kita bertemu dgn orng yg salah dahulu ;-)

    ReplyDelete
  5. pasti kah dier benar2 sayang kat orang yang dia cinta tu... hahaha

    ReplyDelete
  6. sayangilah orang yang sayangkan kita :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...