Sunday, 8 July 2012

Judika - Aku Yang Tersakiti



Pernahkah kau merasa jarak antara kita
Kini semakin terasa setelah kau kenal dia
Aku tiada percaya teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita yang tak ingin ku akhiri
Kau pergi tinggalkanku

Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia

Memang takkan mudah bagiku tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia


Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia
(walau tak bersama dia)


Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia



Nak dengar lagu ni? klik sini [[Judika - Aku Yang Tersakiti]]

25 comments:

  1. knk ktk suka polah entry lirik lgu na??hihi

    ReplyDelete
  2. 1st time dengar sbb xpenah dengar lagu ni

    ReplyDelete
  3. bok marek dgr lgu tok. . Hehe

    ReplyDelete
  4. ~Sweet Honesty~ : lirik rasa cam ada knk mngenak jak.. hehe

    ReplyDelete
  5. elyna mirsada : ejulz pun baru tdengar.. hehe

    ReplyDelete
  6. babycomel : sama la kita.. hehe

    ReplyDelete
  7. aini n_ar : kmk pun bok dgr lam keta kwn mek marek.. lirik nyentuh ati.. hehe

    ReplyDelete
  8. kmk nang slow bab lagu2 tok..adeh -.-'

    ReplyDelete
  9. sapa penyanyi nya ni. mcm xpna dgr je . hehe

    ReplyDelete
  10. kak ieda ping u kat entri dia : http://iedaimmi.blogspot.com/2012/07/profile-not-available-blog-adik-ejulz.html

    dia tak boleh view blog ni, katanya :)

    ReplyDelete
  11. haaaaaaaaaa baru leh bukak ..
    kalau tidak .. majuk dah tau ! muhahaa

    ermm macam mana akk x perasan lagu nie .. wahhh baru perasan ramai rupenya blogger2 yg akk kenal asal dari sarawak yeee ;)

    ReplyDelete
  12. ingtkan awk punye luahan hati. .sekali lirik lagu rupenye

    ReplyDelete
  13. ermm...macm tak pernah dengar lagi la...

    ReplyDelete
  14. ayu rasa mcm tak dengar lg..boleh rasa2 erk..hehe

    ReplyDelete
  15. best juak lirik lagu ya .. lom penah dengar gk lagu tok~

    ReplyDelete
  16. melodi lagu.
    dalam rasa.
    rasa yang sama melodi.
    rasa yang sama cerita.
    cerita luka.
    melodi duka.
    cerita suka.
    melodi jimba.
    tiada salah mencari rasa tenangnya hati.
    tiada salah mencari rasa syahdunya rasa.
    sebaik-baik Pemberi rasa itu Maha Kasih akan hamba-hambaNya yang kasih padaNya..:)

    ReplyDelete
  17. sedihnye laa kan lagu nie..

    ReplyDelete
  18. tak pernah dengar pun lagu ni. bila free2 leh la carik lagu ni :)

    ReplyDelete
  19. sedap2 ... suke lagu nie .. lalallala ;))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...