Thursday, 5 July 2012

Kangen Band - Kau Tipu Aku Lirik


betapa remuk jantungku
kau tipu aku
kau tipu aku
betapa sakit hatiku
kau buang aku
kau buang aku
ku tatap langit yang hitam
saat menanti malam
kau pun tak kunjung datang
kau buat gelap pelangi
lalu kau datang lagi
membuat luka ini
reff:
kau jangan mencoba untuk di sini
kau jangan mencoba untuk kembali
bila kau di sini
biar ku yang pergi
kau tlah ingkari semua janjimu
kau tlah ingkari semua sumpahmu
sudah usai sudah cerita tentang kita
jangan pernah kau di sini
jangan pernah kau kembali
jangan pernah kau di sini
aaaaa
repeat reff [2x]
betapa remuk jantungku
kau tipu aku
kau tipu aku



Nak dengar? Klik sini.. [[KANGEN BAND - KAU TIPU AKU]]

9 comments:

  1. seribu 1 kenangan dengan lagu nie . aiishh ~

    ReplyDelete
  2. rasa tak dengar lg kot ni..hehe

    ReplyDelete
  3. sapa yg tipu ktk ya?? mok d segeh na??hihihi

    ReplyDelete
  4. nak dengar jap..lagu mcm layan sedih ni..hehehe

    ReplyDelete
  5. Acik Ain : ejulz xde ape2 kenangan ngn lagu ni tp sgt brerti.. :)

    ReplyDelete
  6. elyna mirsada : hehehe.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...