Tuesday, 17 July 2012

Nak pindah rumah..

Salam semua.. harap semua sihat hendaknya.. Terima kasih buat yang sudi join segmen yang ejulz anjurkan.. Tarikh tamat segmen 29/7/2012.. Masih sempat lagi kalo nak join.. hehe. kalo nak join klik sini.. [[Segmen : Menangi Hadiah Sophie Paris]]

Errmmm pasal tajuk entry tu, kita tgk je la gmbar2 ni.. hehe..

















Skang ni tgh cari lori sewa nak angkat pindah barang.. Kalau ada kenal sape2 bawak lori dgn harga murah bagitau ejulz k.. hehe.. kalo boleh dlm masa terdekat ni..


12 Hari Lagi Segmen ejulz tamat.. Join jgn x join k.. hehe.. kalo nak join klik sini.. [[Segmen : Menangi Hadiah Sophie Paris]] Kalo ada sape2 berminat nak beli barang2 Sophie ni boleh la bagi tau ejulz k.. t ejulz bagi harga special.. hehe. kalo berminat nak jadi ahli pun ejulz boleh tolong daftarkan.. dapat harga ahli lagi.. hehe





10 comments:

  1. cpt2 pindah rumah..posa xlamak gk..hehe..

    Selamat menunaikan ibadah puasa.. :)

    ReplyDelete
  2. nampak cam selesa je rumah tu.huhu

    ReplyDelete
  3. hehe...bestlah dah dapat umah baru :)

    ReplyDelete
  4. oo nak pindah ..
    kena cepat dikk
    nanti letih sblm pose kan ;)
    cantik rumahhh ;)

    ReplyDelete
  5. pindah kat ner tu..
    boleh yien pecah masuk,,hehehe :p

    ReplyDelete
  6. brapa sewa rmh tek??brapa owg tggl sia?

    ReplyDelete
  7. nmpak besar & luas la rumah tu.. suka, suka tengok

    ReplyDelete
  8. bah ejulz...hahahah boh lupa..sok kmk check rumah ya...dh bersih mena or sik hahahahah :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...