Tuesday, 31 July 2012

Pemenang "Segmen : Menangi Hadiah Sophie Paris"

PERHATIAN kepada pemenang2 dan mereka yang bertuah yang belum menyerahkan maklumat untuk penyerahan hadiah, Ejulz hanya akan tunggu sampai pukul 11 pagi ni.. kalau pukul 11 pun masih x dapat maklumat korang "keistimewaan" boleh memilih sendiri hadiah akan tERBATAL.. harap maaf.. ini kerana ejul terpaksa beli hadiah tu arini jugak.. harap korang terima seadanya k.. Sekali lagi ejulz mohon maaf di atas kekurangan yg ada pada 1st segmen ejulz ni..

Diharap korang yg mengenali pemenang2 bolehlah tolong ejulz memaklumkan kepada mereka.. plizzz..


TEMPAT PERTAMA:
31. http://coratcoretkuini.blogspot.com/

TEMPAT KEDUA:
21. http://ceritaladiespurplegc.blogspot.com/

TEMPAT KETIGA:
25. http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/


 
SAGUHATI:
15. http://speciousuri.blogspot.com/

46. http://nursaidatulazwaa.blogspot.com/
22. http://miajie.blogspot.com/
40. http://syaheerayusof.blogspot.com/
24. http://giftcikbunny.blogspot.com/



*yang ejulz garis tu dah bagi maklumat yg diminta..





Alhamdulillah semua hadiah & saguhati ejulz dah serah semalam 3/8/12..  tertunai gak hajat ejulz.. hehe.. smoga pemenang2 dan mereka yg bertuah sudi terima hadiah yg x seberapa dari ejulz.. ^_^

11 comments:

  1. tahniah bg yg menang... :)

    xdk rezeki lg la.. kalo nk bg sy..heheh :P

    ReplyDelete
  2. mi$$ch0c0laTe : Insyaallah rezeki di lain segmen.. :)

    ReplyDelete
  3. xde rzki gk.. lau xnk bg sy gak :P

    ReplyDelete
  4. kelak ejulz tggl la komen kt kotak komen mekaorg..(^_^)

    ReplyDelete
  5. tahniah pd yg menang...

    ejulz.. sy tag awak utk segmen ni bole..
    http://gadislollipops.blogspot.com/2012/07/giveaway-saya-or-awak-yang-bertuah.html

    ReplyDelete
  6. ejulz ayu baru tahu..huhu..sbb blk cuti 4 ari aritu tak buka blog..huuhu.still boleh antar detail ka?klau tak bloeh tak pa ayu fhm sbb lmbt..hehe

    ReplyDelete
  7. hua..baru dpt on9..tpi dh send detail..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...