Wednesday, 18 July 2012

Segmen Ayu : Saya Blogger Dari Sarawak

Nak Join JuGaK!!! heHe.. naK berKenaLan dGn bLoggeR2 SaraWak & PutRajaYa.. neGeri2 laiN pun Nak jugak.. heHe

kali ni nak tag :

23 comments:

  1. kitak belum pernah pergi sarawak..hehe..btul ke ayu ckp..hihi..tq join wjulz..entri utk segmen ejulz dh siap cma tgu masa nk publish..hehe

    ReplyDelete
  2. ahahaa..kamek dtg dr Alor Setar..gud luck ya :))

    ReplyDelete
  3. salam kenal..dari segmen yang sama..muhahahahha

    ReplyDelete
  4. org perak dtg jenguk org sarwak. dr segmen sama

    ReplyDelete
  5. ayu dah updates senarai baru jom tengok,takut tercicir ;-)

    http://coratcoretkuini.blogspot.com/2012/07/senarai-peserta-segmen-ayustill-ada.html

    ReplyDelete
  6. Salam kenal.. singgah sini.. jemput la ke blog saya pula.. =) http://ibuafinaazfar.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-selangor.html

    ReplyDelete
  7. blogger terengganu datang melawat disini.. ^_^

    http://lokmanramli.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-terengganu.html

    ReplyDelete
  8. salam ukhwah.. sy blogger dari KL..dah lama follow sini... jemput ke blog sy.. salam kenal.. ^_^

    http://norumara.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  9. sheda pon join. blogger perak. salam perkenalan :)

    http://shedameor.blogspot.com/2012/07/saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  10. Salam perkenalan...:)
    dtg Dari Segmen yg sama...:)
    kmek dr Sarawak juak...salam kenal..
    http://taqieeummu.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-mesir.html

    ReplyDelete
  11. saya blogger dari seremban ;)

    ReplyDelete
  12. salam kenal... :)

    Dari segmen yang sama :

    http://cahayacita2.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  13. singgah ctok..:)) salam kenal..

    http://sukatykupown.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari-sarawak.html

    ReplyDelete
  14. hye salam kenal..nurul blogger dr melaka tapi keja kat putrajaya

    dr segmen yang sama
    http://hezrina83.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  15. Salam Ramadhan..
    Datang dari Segmen Yang Sama.Salam Perkenalan dari negeri Jiran.Blogger Dari SABAH!! ^_^
    Dah Follow Sini,Jemput Singgah Blog Saya Plak K..

    http://manssmile.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-blogger-dari-sabah.html

    ReplyDelete
  16. sda follow..

    http://greenonepiece.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  17. singgah sini dari segmen yang sama. done follow u :)

    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/07/segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  18. Salam.
    blogger swk jwak. dh follow ctok. berambeh rah blog kmk gk.

    ReplyDelete
  19. singgah ctowk :)

    dr segmen yg sma

    angellovesoldier.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...