Wednesday, 8 August 2012

Berbuka di Masjid.. ^_^

Salam semua..

Selamat berbuka puasa x lama lagi.. hehe.. Siapa kat sini yang pernah berbuka puasa kat masjid angkat tangan.. hehe.. Ejulz tahun ni hampir tiap2 hari berbuka kat masjid.. kalau x Masjid Putra, Masjid Sultan Mizan, Masjid Besi, Putrajaya.. hehe.. Kalau x silap 3 hari je pernah berbuka kat rumah.. hehe. 

Ape2 pun memang best berbuka kat masjid.. dengan suasana yang ramai.. makan beramai2.. lain sangat suasana tu dengan buka sorang2.. hehe.. Selamat berbuka yer korang sume.. ejulz nak g mandi jap.. nak g masjid besi pulak arini.. hehe


Kepada yang nak kad raya dari ejulz masih boleh bagi alamat k.. Jangan bagi alamat kat ruangan komen sini k..  tengok sini.. Sape nak kad raya dari ejulz? ^_^

12 comments:

  1. dah.. no tepon sikda.. hehe :P

    ReplyDelete
  2. akk x pernah pun ..
    kalau makan lepas terawih selalu ekeke ;)

    ReplyDelete
  3. ps : amboi2 ... bagi alamat .. bagi no telefonnnnnnnnn nampakkk !!!
    ekekkeke ok lah tuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  4. kata nak bawa yien sekali pergi masjid besii..???

    touching lorh..hehehe

    ReplyDelete
  5. Masa belajau kat U dulu selalu makan kat msjid...jaga badget..hehehe

    ReplyDelete
  6. kak ieda : best bbuka puasa kat masjid putra & masjid besi..hehe.. gurau je tu kak.. hehe

    ReplyDelete
  7. Ayu : jom malam ni terawih sama2.. hehe.. buka puasa sama.. hehe

    ReplyDelete
  8. Yien : laaa.. dia yg g mkn BR free sorang2.. :P

    ReplyDelete
  9. Hanif : owh.. skang xde la? hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...