Sunday, 5 August 2012

SEGMEN : Kad Hari Raya Eksklusif by MrPetak.Com


PENGALAMAN KETIKA PUASA :

Ermmm.. kalo nak cerita pasal pengalaman ketika puasa rasanya x bnyak laa.. sebab ejulz puasa biasa je.. hehe.. masa kecik ada la pengalaman yg kelakar gak bila ejulz ingat balik.. tapi ejulz rasa bukan ejulz sorang je penah buat.. korang sume mesti penah buat masa kecik2 dulu.. hehe.. Dulu masa kecik2 ejulz suka mandi lama2 masa puasa.. lepas tu ejulz suka berdiri lama2 kat depan peti sejuk.. hehehe ^_^

8 comments:

  1. haha.. bestkan duk dean peti sejuk lama2

    ReplyDelete
  2. selamat bersegmen yee dik
    rajin tuu ;)

    ReplyDelete
  3. berdiri depan peti sejuk tu pnh buat..haha

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum, is buat kunjungan balas, dari segmen yang sama dari MRPetak.

    Is update cerita pengalaman puasa is yang tak leh is lupa, jangan lupa baca ok?

    Selamat Menjalani Ibadat Puasa Dan Selamat Bersegmen.

    http://iskandarx.blogspot.com/2012/08/segmen-kad-hari-raya-eksklusif-by.html

    ReplyDelete
  5. assalam tuan rumah..spanar datang nak buat kunjungan di petang hari..spanar pun dtg dari segmen yg sama gak.

    http://spanarburuk.blogspot.com/2012/08/segmen-kad-hari-raya-eksklusif-by.html

    by da way gud luck utk kamu ye..salam perkenalan dan selamat berpuasa (^_^)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum.. Sahabat..
    Terima Kasih sebab sudi turut serta segmen Kad Hari Raya dan berkongsi cerita pengalaman berpuasa dgn MrPetak dan Kawan-kawan.. Memandangkan penyertaan yang meletup2.. MrPetak akan tambah lagi kad Hari Raya Eksklusif ini.. InsyaAllah..


    Nantikan Kad Hari Raya MrPetak.com yer :) Selamat Menunaikan Ibadah Puasa :)...
    P/s: Borak-borak ngan MrPetak di CHAT ROOM ,MR.PETAK

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...