Thursday, 4 October 2012

H.A.R.G.A.I


Pernah x k0rang rasa apa yg korang buat x dihargai?

Pernah x korang rasa x menghargai segala kebaikan yg org berikan kpd korang?




*Nasihat ejulz kpd diri sendiri : "Hargailah segala kebaikan yg org berikan kpd diri kita.. Kerana jika ia kembali sekali pun, ia xkan sama seperti dulu.."

20 comments:

  1. saling menghargai tu yg terbaik....:)

    ReplyDelete
  2. manusia mmg cmtu dh ilang bru nk cari..bla d pdn mta tak nmpak ;-)

    ReplyDelete
  3. Aishah Jahirah : btul tu.. tp sayang slalunya sbelah pihak je yg mhargai..

    ReplyDelete
  4. betul tu ayu.. bila dh ilang tcari2.. bila dh dpt balik xkan sama sperti dulu..

    ReplyDelete
  5. betultu..kmk stuju nang banar madah ktk naa

    ReplyDelete
  6. ~Cik Sweety~ : ktk ng xpenah x stuju ngan kmk.. hehe :P

    ReplyDelete
  7. setujuuuuuuuuuuuu sgt2 :))

    ReplyDelete
  8. panjang betul setuju tu kak ieda.. hehe

    ReplyDelete
  9. betul tu..jangan sampai menyesal dikemudian hari..

    ReplyDelete
  10. Hargai org lain. Baru org akan hargai kita. Insya Allah. But its always hard to find someone that would appreciate whatever we did =)

    ReplyDelete
  11. BEtul tu ^^
    menghargai dahulu ap yg kita ada ni ^^
    terpulang lah org taknak menghargai kita..

    ReplyDelete
  12. hehe. . hargai lah apa yg kita miliki...

    ReplyDelete
  13. ada gaklh.,besanya kita yg x dihargai....kdg tu bla dpn mata brulah dihargai.klu x....hampehhhh.

    ReplyDelete
  14. nur anis : menyesal di kemudian hati tiada gunanya.. :)

    ReplyDelete
  15. Everything's Everythings : betul tu.. cuma kadang2 rasa terkilan bila kita mghargai org tp org sebaliknya.. :(

    ReplyDelete
  16. Ain Dzaya : sama2 la kita bersabar k.. :)

    ReplyDelete
  17. Bella Mivec : boleh pulak camtu ek? hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...