Wednesday, 26 December 2012

Ombak Rindu

Salam.. tiba2 nak tgk cite ni.. wpun dah tgk dulu rasa nak tgk lagi.. rindu..


Ombak Rindu.. Sape x penah lagi tgk cite ni.. Rasa nya ramai dah tengok kot.. Amat menyayat hati cerita ni.. Kenapalah di dalam laluan menuju kebahagiaan mesti hadir halangan..

Sape x tengok lagi rugi tau.. hehe.. nak tengok? klik sini..



















*Kmk ingat gik ngga ktk nangis masa nga cta tok.. kmk mintak maaf kmk x berani nak lap aik mata ktk.. kmk x suka ngga ktk nangis bila part Haris bkasar ngan Izzah.. kmk tauk mesti ktk teringatkan ex ktk yg pernah bkasar ngan ktk nak? Dari cya juak kmk nekad xmok polah ktk bersedih & kmk xkan pernah berkasar ngan ktk.. maafkan kmk sbb x mampu nak bhagiakan ktk.. kmk xmok ktk sedih2 gik k..

10 comments :

  1. sampai skang saya x pernah tgk haha..

    ReplyDelete
  2. tak pernah tgk jugak...hehehehe

    ReplyDelete
  3. PERNAH TGK BEBERAPA KALI..sweet gak citernya

    ReplyDelete
  4. setiap kebahagiaan itu pasti ada dugaan didalamnya .. dan dugaan itu pastinya pedih utk kita terima ..

    namun kita harus ikhlas kerana , hanya allah sahaja yg benar2 tahu diri kita bagaimana .. ;)

    ReplyDelete
  5. zOeY zAu YaH : tgk la.. best cite ni..

    ReplyDelete
  6. ELeEa : tgk laa.. myayat hati cite ni.. :)

    ReplyDelete
  7. wan nurul hezrina : betul3. sedih cite ni.. mung realiti hidup pun camni jugak.. bnyk dugaan.

    ReplyDelete
  8. betul tu kak ieda.. kene kuat jalani hidup..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...