Wednesday, 21 November 2012

H>A>T>I

 
 
 
 
 
 
 
*Kmk harap kmk hepy slalu.. Andai kmk slalu plh ktk sedih, lupakkan kmk k.. Jgn sesekali pk pasal kmk.. Jgn sesekali ingt kmk.. Kmk xmok ktk sedih2..

Monday, 19 November 2012

k.0.s.0.n.g

Assalamualaikum semua.. harap berada dalam keadaan sihat hendaknya..
 
Maaf yer kalau ejulz dah lama x singkah blog k0rang.. line internet slow sgt.. x semangat nak BW.. dah lama dah ejulz x berceloteh dlm blog ni.. mungkin xde idea.. mungkin jugak xnak bercakap panjang2.. lbh suka bersendiri n mendiamkan diri sejak kebelakangan ni.. just suka share picture2 dgn kata2 motivasi.. utk meningkatkan motivasi diri.. menguatkan semangat yang kian lemah.. [motivasi la sgt. hehe]..
 
Mggu lepas ejulz lepak di kampung ofismate ejulz.. kat Arau, Perlis.. seronok sangat p tmpat yg x pernah pergi.. seronok jugak tgk pemandangan kpg.. gambar2? Insyaallah nnti ejulz kongsi kat sini k.. :)
 
 
 
 
 
* Di dalam satu tawa mungkin ada beribu duka di hati.. biar diri sahaja yg merasainya.. hanya berharap mereka yg disisi hepy slalu dgn senyuman yg kita berikan.. dan semestinya mendoakan kebhagiaan utk dia..

Wednesday, 7 November 2012

MENCINTAI x semestinya memiliki..







*Semoga ktk bhagia bsamanya..



Saturday, 3 November 2012

S.E.N.Y.U.M


Thursday, 1 November 2012

"Happy Birthday Eqbal Zack (Giveaway)"


Hepy Bday To You..!!!
Hepy Bday To You..!!!
Hepy Bday To Abang Eqbal Zack..!!!
Hepy Bday To Youuuuuuuuu...!!!

hehe..

Selamat hari lahir yg ke 38 [pada 12 November]abang EZ.. xde ucapan bday yg hebat2 dari ejulz.. ejulz cuma mendoakan semoga abang EZ panjang umur, murah rezeki dan berjaya dalam karier dan study.. Terima kasih atas hadiah2 sebelum ni.. tq.. ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...