Monday, 14 January 2013

Hanya sedetik


sekejap je perasaan CINTA tu datang bila dah dianugerahkan perasaan tu.. Tapi untuk melupakannya bukannya perkara yang mudah..


*Harap siapa yang ada fb sudi like page ni k.. ^_^ [Ketawa bersama, menangis bersama]



















*Dah 9 bulan 17 hari aritok.. kmk msh xpat lupak ktk.. kmk msh syg ktk..



14 comments:

  1. cinta yg berlandaskan agama, itu yg terbaik

    ReplyDelete
  2. JGN DILAYAN SGT PERASAAN TUU DIK ..
    x mo .. x mooo .. x moo sedey2 tau ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah kak.. bkn nak layan sgt tp kdg2 dtg tiba2 je perasaan tu..

      Delete
  3. doakan yg terbaik for u ye.,. ajal maut jodoh pertemuan semua ditangan Allah swt kan!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. x gune romantis kalau x boleh bg kbhagiaan pd si dia. :)

      Delete
  5. apa kaba kitak tek heheh terer tak klaka swk..lama da x ckp swk..dulu2 kwn2 ramai swk tapi semua da blk state..slm ziarah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mun nak kakar swak singgah la blog tok.. :)

      Delete
  6. Memang sukar nak melupakan org yang pernah ade dlm hati kita...dan adakalanya kita perlu bekorban demi org yg kita syg demi kebahagiaan dia...hurmmm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. bkorban demi kebahagiaan dia kan?

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...