Monday, 7 January 2013

jUSt 4U


SeTUJU KE X? FiKIR2KAN.. ReNUNG2KAN..





**Kepada yang suka mempermainkan perasaan orang dan suka merebut kebahagiaan orang lain: "Ingatlah.. x mustahil suatu hari nanti perasaan anda pun dipermainkan oleh orang lain dan x mustahil kebahagiaan anda juga akan direbut oleh orang lain.. Fikir dahulu perasaan semua pihak sebelum melakukan sesuatu..



Meh like page ni k kawan2.. ^_^ : "Ketawa Bersama, Menangis Bersama.."

18 comments:

  1. x semestinya begitu ..
    dulu akak pernah jadi seperti ejulz , namun kuasa allah .. dia temukan akak dgn suami walau banyak dugaan kami sehinggalah kini , akak masih kuat dan setia walau allah uji dgn pelbagai cara ..

    kena percaya dgn allah , dia tentukan segalanya , jgn tutup hati utk terima org lain , semua atas diri sendiri , buruk baik pilihan sendiri , allah makbulan bila kita berdoa dan memohon darinya .. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah kak.. sy akan sayang org yg setia kat saya.. makaseh sbb slalu nasihatkan ejulz..

      Delete
  2. Replies
    1. sekadar peringatan bersama.. nak ingatkan diri ejulz sendiri supaya x buat silap camtu.. x rampas kbahagiaan org lain.. x pernah fikir perasaan org lain bila rampas kbahagiaan org lain.. tapi ejulz berterima kasih sbb dia dah tunjukkan pasangan yg x setia buat ejulz.. :)

      Delete
  3. Replies
    1. smoga dijauhkan dari insan2 mcm tu.. :)

      Delete
  4. berhati2 bila bercinta. . jgn mudah jatuh cinta. . jgn mudah membenci owg . . :)

    ReplyDelete
  5. Setuju jugak. setia lah pada yg satu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hidup ni.. aka kala kita di atas.. ada kala kita di bawah.. masa kita di atas jgn sesekali menganiaya org lain.. pasti ada pembalasannya satu hari nanti..

      Delete
  6. Setia hanya kerana Allah...InsyaAllah pasti beroleh kebahagiaan...

    ReplyDelete
  7. hukum karma kan , hari ni kita rampas hak org..esok org rampas hak kita .
    setuju dgn ejulz :-) setia, jujur , ikhlas.kunci keutuhan sesebuah hubungan:-)

    ReplyDelete
  8. Betul kan? org yg cuba merampas kebahagiaan org lain hanya mementingkan diri sendiri.. x memikirkan org lain.. apa yg ada dlm fikiran diorang nak dapatkan apa yg diorang nak..

    ReplyDelete
  9. nicely..tetibe cm terkena kat batang hidung sendiri kan...huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...