Friday, 11 January 2013

Kisah bulu mata dan rindu


Pernah x dengar orang2 tua bagi tau camtu.. kalau bulu mata kita jatuh, mungkin ada orang sedang rindukan kita.. hehe.. xtau la betul ke tak.. hehe.

























kmk rindu ktk..


26 comments:

  1. Selalu dengar. Tak taulah sejauh mana kesahihannya ☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau la betul. rasa bersalah pulak nak rindukan seseorang.. tkut dia dah xde bulu mata.. hehe

      Delete
  2. Salam pagi jumaat...memang biasa dengarlah jul...sik tauk lah yan benar ka sik...hihihi...mungkin juak kali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sib bait la x abis bulu mata org yg dirindu ya.. hehe

      Delete
    2. hahaha...siapa soh rindu ari2...rilex je..hihi

      Delete
    3. ne la nak melarang hati mun dah rindu.. hehe..

      Delete
  3. selalu dgr...tp tak tahulah betul ke tak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. biasa la tu.. org2 lama mcm2 kpercayaan.. hehe..

      Delete
  4. Biasa dengar....betul atau x tak pastilah pulak
    salam kenal dan follow...

    ReplyDelete
  5. biasa dengar tapi tak tau betul ke tak..betul ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. xtau jugak.. tapi bila nampak bulu mata sndiri gugur, terfikir2 sama ada org yg kita syg rindu kat kita ke x.. hurmm

      Delete
  6. assalam, kamek datang sitok tek...timak kasih kitak follow kamek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam.. makseh juak sudi komen.. :)

      Delete
  7. memang selalu gak terjadi ni.. tak tahu kesahihannya.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhehe.. hampir tiap2 hari bulu mata sy jatuh.. mungkin sbb terlalu rindu.. kene tukar kot "Bila bulu mata kita jatuh bermakna kita terlalu merindukan seseorang".. mana x jatuh kalau slalu nangis.. hahaha

      Delete
  8. Bila dengar lagu ni teringat dekat roomate lama.. sbb dia suka sgt dengar lagu ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni mesti kes tsalah komen entry ni.. hehehe.. :P

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...