Wednesday, 13 February 2013

First Giveaway By Wawa Rosli


NaK Join!! Nak JoiN!! naK JoiN!!

Nak Paris HiLton!! Nak Paris Hilton!! huHu

hehe.. Korang pilih la yang mana satu korang nak. mana tau tuah korang dpt hadiah dari adik Wawa ni.. heHe. Lama dah x join GA, COntest maupun segmen.. hehe. Nak menggatalkan tangan sementara ada ruang masa ni.. hehe. aPe2 pun korang join la GA ni.. ^_^ guD luck.. 

sebenarnya ejulz xtau nak pilih yang mana satu.. sebab semua senarai minyak wangi tu macam untuk pompuan je.. kalau dulu mesti semua hadiah yg utk pompuan dah bagi kat dia.. ermm. tinggal kenangan.. apa2 pun gud luck yer semua.. ^_^

Nak join? klik banner.. ^_^

8 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...