Wednesday, 13 February 2013

Kerana CINTA, hilang hormat kepada orang tua



"Jangan sesekali hilang pertimbangan dan hilang rasa hormat kepada orang tua kerana CINTA terhalang.."


"Saya memilih untuk melupakan segala-galanya. Keputusan ini saya buat kerana saya semakin hilang hormat kepada bapanya, ND Lala." - Tegas Sharnaaz kepada Utusan Malaysia, semalam.


Ejulz tak pasti kata-kata tu betul2 kata-kata yang keluar dari mulut dia(Sharnaaz) ataupun telah diubah suai oleh Utusan. Bagi ejulz kata-kata tu macam tak sesuai sebab menampakkan kebiadaban dia kepada orang tua. Tu pada pendapat ejulz. Apa2 pun harap dia tak berniat seperti kata-katanya. Ejulz harap juga mereka semua berbaik-baik semula. Buang yang keruh ambil yang jernih.















23 comments:

  1. aduhh dia menuang api didalam periuk yg berisi petrol nie !

    adehh tul ke ayat akak nie huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. xtau nak kata ape kak.. hehe

      Delete
  2. no komen la pape pon allah pasti tahu mana yang terbaik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasti ada yang terbaik utk diorang..

      Delete
  3. err cinta boleh mbuatkan manusia buta

    die terlalu agungkan cinta manusia.. sampai lupa

    tanpa izinNya dan restu ibu bapa takkan bahagia

    ReplyDelete
    Replies
    1. cinta mmg membutakan manusia.. seb baik buta hati.. kalau buta mata semua dah x berani bercinta kot.. hehe

      Delete
  4. nk kwin ngn ank..mkna kwin ngn fmly skli.klu dh gni parah gk..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. kalau nak berumah tangga bukan terima pasangan je.. tapi boleh terima keluarganya seadanya..

      Delete
  5. Yelah. Dlm perhubungan bkn setakat l luv u, u luv me je. Tp utk kembangkan tali perhubungan dan persaudaraan. Kalau dh hilang hormat sesama sendiri lebih2 lagi terhadap org tua, susahla hidup cmtu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. hidup kene saling hormat mhormati..

      Delete
  6. semoga kekusatan yg berlaku ant.shila, sharnaaz n nd.lala temui penyelesian nya....

    ReplyDelete
  7. Ssh juak kalau dh smpai x hormat org tua. . X dpt nak d jadikan pasangan hdp. . :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya laa.. mun org tua pun x hormat x mustahil satu ari klk xkan hormat ngan perhubungan..

      Delete
  8. sapa makan cili terasalah pedasnyer.. apalah erti perkahwinan tanpa restu ibu bapa kan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Restu amat penting dalam perhubungan.. :)

      Delete
  9. cinta boleh buat orang jadi buta dalam segala2 nyer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. sampai skang rasa masih buta lagi ni.. hehe

      Delete
  10. http://www.fizgraphic.com/2013/02/big-giveaway-by-cikgu-fizi-fizgraphic.html

    akak tag adik join segmen nie..hihi..boleh kan dik

    ReplyDelete
    Replies
    1. kmk ng nak join tdik tp diat syaratnya alu x jd.. hehe.. apa2 pun makseh k kak.. mun ada ga/contest/segmen nak simple2 tag jak.. :)

      Delete
  11. ishhh xpandai menawan hati betul! ;p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...