Thursday, 7 March 2013

Nuffnang Premiere Screening – The Last Exorcism Part II

Waaaa.. cam seram je citer ni.. hehe.. Sebenarnya ejulz merajinkan diri join contest nuffnang ni.. xde syarat suruh buat entry pun tapi saje je syok sendiri.. hahaha


akan ditayangkan mulai 14 Mac ni.. tengok jangan x tengok.. hehe

Jom kita tengok sebahagian gambar adegan dalam citer ni..




Seram kan? hehe..

Antara syarat yang dikehendaki adalah buat dialong berdasarkan gambar kat bawah ni kot.. hehe






Mood : Kecik ati ngan nuffnang.. X pernah dpt BE lagi ni.. xpernah dpt ole-ole dari nuffnang jugak.. :(





11 comments:

  1. Dulu saya pernah dapat BE, tapi tak maintainkan trafik sebab malas gila. -______-

    ReplyDelete
    Replies
    1. x faham sgt pasal trafik.. trafik dgn overview apa beza ek? hehe. camne lahad datu skang?

      Delete
  2. hahaha...cik akak nang poyo kit dengan encik nuff tok dik..hahaha...memang tak kenal..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ssh nak setting.. tpaksa main code.. hehe

      Delete
  3. nuffnang mmg..sy ade tp mls nk ambik tau bab nuffnang..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal.. kdg2 kecik ati gak.

      Delete
  4. x bez nuffnang ya. . hehe. .

    ReplyDelete
  5. wah! teruja nak tengok!!

    ~ nuffnang tu.. kena selalu update blog, update survey...pastu rajin-rajinla hantar ticket..tanya la pape pun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah edit code2 nuffnang trs x keluar iklan.. ermm. :(

      Delete
  6. serammm gilak jak..mesti tgk..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...