Sunday, 3 March 2013

Pengomen Tegar Rebruari 2013

Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Mac 2013.. tak berasa masa berlalu. terlalu banyak suka duka yang ditempuhi selama ni.. apa2 pun ejulz harap kawan2 semua hepy selalu disamping orang yang tersayang.. ok, skang ni ejulz nak umumkan pengomen tegar blog ejulz bagi bulan Februari. Terima kasih kerana sudi singgah blog ejulz yang x seberapa ni k.. :)

Tempat yang ke 10 kali ni jatuh kepada ;


Tempat ke 9 ;


Tempat ke 8 ;


Tempat ke 7 ;


Tempat ke 6 ;

Tempat ke 5 ;


Tempat ke 4 ;

http://kesumaangsana.blogspot.com/

Tempat ke 3 ;


Tempat ke 2 ;


Pengomen paling tegar bagi bulan Februari ialah:

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




Bertahan 2 bulan berturut2.. Terima kasih akak. Terima kasih jugak pada yang lain sbb sudi komen n singgah di blog ejulz ni.. ^_^














10 comments:

  1. Tahniah. Saya tak berpeluang masuk award. Oh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. rajin2 la komen.. Insyaallah masuk.. hehe

      Delete
  2. tahniah kepada diorang semua :D

    ReplyDelete
  3. wah. . bulan tok menang gik. . hehe. .

    ReplyDelete
  4. wahh tersenaria jk..tq ejulz..hehe

    ReplyDelete
  5. tahniah bt mereka..yg tsenarai..kak waniey mmg kuat komen2 ^_^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...