Tuesday, 5 March 2013

SEGMEN: FARAH SYAMIMI MENCARI BLOGLIST


Nak join? klik banner kat atas ni..

Nak nyanyi sikit untuk adik sorang ni.. hehe

Jangan bilang sayang kalau ada benci jangan bilang cinta
Jika ada sayang harus ada rindu baru bilang cinta
Jangan marah sayang kasih ku hanyalah untuk mu seorang
Hanya dikau sayang dihatiku cuma hanya engkau saja

Benarkah dihati mu cuma aku
Jika bernar ku serahkan jiwa raga ku

Kekasih dikaulah segala
Seiringan kita bersama
Bercinta berdua asmara
Susah senang kita berdua

Kekasih dikaulah segala
Hanyalah dikau yang ku cinta
Bulan bintang langit biru saksi cintaku pada mu

Jangan bilang sayang kalau ada benci jangan bilang cinta
Jika ada sayang harus ada rindu baru bilang cinta
Jangan marah sayang kasih ku hanyalah untuk mu seorang
Hanya dikau sayang dihatiku cuma hanya engkau saja

Benarkah diri mu hanya untuk ku
Jika bernar ku serahkan jiwa raga ku

Kekasih dikaulah segala
Seiringan kita bersama
Bercinta berdua asmara
Susah senang kita berdua

Dirimu hanyalah untuk ku
Hanyalah dikau yang ku cinta
Bulan bintang langit biru saksi cintaku pada mu

Benarkah diri mu hanya untuk ku
Jika bernar ku serahkan jiwa raga ku

Lirik lagu xde kene mengena dengan yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia apatah lagi FARAH.. hehehe.. suke2 je ni.. hehe



10 comments:

  1. siap menyanyi lagi yeaa ^^

    thanks join segmen saya :)

    senarai peserta dah keluar boleh lah berblogwalking dan check link awak takut saya terlupa letak

    ReplyDelete
  2. adalah link awak ejulz, link awak num 20

    ReplyDelete
  3. hye , balas kunjungan dr segmen yang sama :D

    http://kuciputersenyum.blogspot.com/2013/03/segmen-farah-syamimi-mencari-bloglist.html

    ReplyDelete
  4. hi..sy dr segmen yg sama & dok di swak jgk-->bintulu..selamat berkenalan ^^


    sy dah follow #1238..follow me back yea.. :)

    http://azuria-freebies.blogspot.com/2013/03/segmen-farah-syamimi-mencari-bloglist.html

    ReplyDelete
  5. hye
    dtg dr segmen yg same ^^
    http://iema90.blogspot.com/2013/03/segmen-farah-syamimi-mencari-bloglist.html

    ReplyDelete
  6. followed & joined :)
    http://rai-raihannah.blogspot.com/2013/03/segmen-farah-syamimi-mencari-bloglist.html

    ReplyDelete
  7. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/03/segmen-farah-syamimi-mencari-bloglist.html

    ReplyDelete
  8. BW dr segmen yg sama..

    http://alizazril.blogspot.com/2013/03/segmen-farah-syamimi-mencari-bloglist.html

    ReplyDelete
  9. hye hye hye ..
    datang singgah sini dari segmen yang sama ..

    nie link blog saya .. mohon datang singgah juga ye :)

    http://fiesayangrul.blogspot.com/2013/03/segmen-farah-syamimi-mencari-bloglist.html

    btw done follow awak :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...