Sunday, 3 March 2013

Tiga penceroboh ditahan, 10 tentera asing dikesan di Kunak

KETUA Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar (kiri) ditemani Panglima Angkatan Tentera, Jeneral Tan Sri Zulkifeli Mohd Zain dalam sidang akhbar Ops. Sulu di Felda Sahabat, Lahad Datu, Sabah hari ini. - UTUSAN


LAHAD DATU 3 Mac - Polis berjaya menahan tiga ahli kumpulan penceroboh bersenjata di Kampung Tanduo yang cuba keluar daripada kepungan pihak berkuasa di sini malam tadi.
Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata, ketiga-tiga lelaki yang tentera Diraja Kesultanan Sulu dan bersenjatakan parang itu kini ditahan untuk siasatan lanjut.
Dalam pada itu, menurut beliau, seramai 10 individu berpakaian celoreng yang dipercayai ada kaitan dengan tentera penceroboh terbabit dikesan memasuki kawasan Kampung Long Malong dan Kampung Dasar Lama di Kunak.
"Berdasarkan maklumat yang diterima, pihak polis percaya tiga daripada mereka mempunyai senjata," katanya di sini hari ini. - UTUSAN


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20130303/je_01/Tiga-penceroboh-ditahan-10-tentera-asing-dikesan-di-Kunak#ixzz2MSUI0P3p
© Utusan Melayu (M) Bhd 



_________________________________________________________________________________

#Geram betul la dengan penceroboh ni.. kalau ejulz la kan, xde nak tahan2 lagi, baik tembak je kepala diorang tu.. geram je. x berperikemanusiaan. Dah tahan tu siksa la kaw kaw sikit. biar dia rasa erti sengsara sikit.. ishhh.. geram..

12 comments:

  1. doa lah sama2 moga negara kita aman dari penceroboh..takut pulak bila teringat benda2 mcm ni

    ReplyDelete
  2. sabaq ... sabaq ...

    kita doakan mereka semua selamat huhu

    ReplyDelete
  3. Tangkap banyak2, bia padan ngan muka cidak ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. siksa bena2 cdak nk ngaco ketenteraman org ya..

      Delete
  4. teruk juak kes tok udah. . moga rakan2 ku d sabah selamat semuanya. .

    ReplyDelete
  5. moga cepatlah selesai semua ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...