Tuesday, 9 April 2013

R>I>N>D>U

Rindu nak aktif balik berblog.. nak buat entry yang bajet2 gempak.. hehe.. GEMPAK la sangat.. hehe.. Rindu nak baca entry menarik dari kwn2 semua.. Rindu nak BW.. Rindu nak tahu isu2 semasa.. Rindu nak tau perkembangan semasa kwn2 semua..

Terima kasih kepada yang masih sudi jenguk2 n cuci2 blog ejulz yg dah bersawang ni.. hehe.. Terima kasih jugak kepada yang sudi join segmen ejulz dulu.. Insyaallah kalau ada rezeki ejulz akan buat lagi nanti.. Sebanyak 73 hadiah telah selamat di pos.. Harap selamat sampai.. 3 lagi hadiah novel ejulz x sempat lagi nak pos.. Ejulz akan pos dalam masa terdekat k.. Masih ada dlm 32 org lagi x bagi maklumat. Harap emel secepat mungkin k..

RINDU korang sangat2..

Posing bajet dpt masuk majalah REMAJA.. hahaha.. x sedar diri dah tua.. hehe

-EJulz

8 comments:

  1. tak pe2 saya sabar menunggu.... ^_^

    ReplyDelete
  2. salam ejulz...
    rindu entri ejulz yg penuh keceriaan mcm dulu2

    ReplyDelete
  3. cik akak singgah sitok balik..hihi..rindu ejolz juga..

    ReplyDelete
  4. Banyaknye owg yang dapat hadiah..

    ReplyDelete
  5. akak nak bagi alamat..tapi tak jupe emel ejulz....
    huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...