Wednesday, 12 June 2013

Doakan untuk dia

Salam.. Ejulz dapat berita yang sahabat ejulz ni berada dalam keadaan kritikal. Dah 6 hari.. Mohon jasa baik abang2, kakak2, adik2 dan kawan2 semua mendoakan kesihatannya..


Warith

Dia ni seorang yang peramah.. Beliau suka dan bercita2 tinggi dalam bidang nyanyian.. Dan baru2 ini dia terlibat dalam bidang lakonan secara sambilan..


SEMOGA CEPAT SEMBUH..

*Doakan untuk dia k.. baru je dapat call dari kawan bagitau pasal dia.. kawan ejulz kata, doktor bagitau dia mungkin akan dalam keadaan macam tu seumur hidup.. Sebagai seorang kawan, hanya mampu mendoakan dia kembali sihat seperti sedia kala. Doa adalah ubat segala penyakit dan masalah.. Mohon bantuan kawan2 semua mendoakan kesihatan dia k.. terima kasih

Page fb : Warith Soulstar



83 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih.. doakan utk dia k..

      Delete
  2. smg semuanya baiik-baik sja ya..

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh kawan ktk ya,

    ReplyDelete
  4. CJM tumpang simpati...In shaa Allah, CJM doakan yg terbaik utk kwn ejul...aamiin....

    ReplyDelete
  5. In sha ALLAH semoga beliau segera kembali pulih ;)

    ReplyDelete
  6. Ya Allah dik...kenapa dengan dia...
    cik akak doakan cepat sembuh....
    InyaAllah berkat doa kita semua....Allah pasti bantu dik...
    sabar je dik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiba2 jak kak.. sblm tok sihat jak..

      Delete
  7. semoga sahabat Ejulz cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  8. Ya Allah moga Warith cepat sembuh.. kami semua doakan yg terbaik..

    ReplyDelete
  9. hope kwn ktk cpt smboh. . amin. . kta sama2 b'doa k. .

    ReplyDelete
  10. mudah-mudahan Warith cepat sembuh..Amin,,

    ReplyDelete
  11. semoga kwn ejulz cepat sembuh sperti keadaan yg sedia kala

    ReplyDelete
  12. dtg sini semula...semoga die cepat sembuh..syafakillah..inshaAllah dr doa org2 yg menyayanginya

    ReplyDelete
  13. kak zaza doakan smga kwn ejulz cepat2 sembuh spt sediakala. ejulz jgn sedey2 tau!..

    ReplyDelete
  14. semoga cepat sembuh. doktor cume mampu meramal, Allah tentukan segala-galanya. keajaiban sentiasa ada :)

    ReplyDelete
  15. mudah2an warith cepatt sembuhh .. aminn

    ReplyDelete
  16. sem0ga warith kuat .. InsyAllah semuanya akan baik2

    ReplyDelete
  17. subhanallahh ..
    kenapa dgn dia dik ??
    tiba2 aje ke ??

    akak rasa takut dia terkena "B.O" .. bukan nak cakap jahat , tapi dia baru nak naik dgn wajah dan bakat yg ada .. akak ingatkan dia xcident .. risau kalau di sblh sana , banyak unsur2 jahat yg boleh menyebabkan org sakit sampai x boleh buat apa2...

    muga dijauhkan ..

    dan semoga allah melindungi dia , kami semua mendoakan dari jauh .. insyaallah .. aminnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak.. dia kene masa tido.. bgn pagi adik dia tgk dia mcm ssh bernafas n muka biru kwn ejulz bgtau.. amin.. smoga dia sembuh sperti sedia kala..

      Delete
  18. Innalillah..moga kwn kamu cpt sembuh..

    ReplyDelete
  19. semoga kawan awak sihat. amin.

    ReplyDelete
  20. smga kwn ejulz cpt smbuh ya..sama2 kita doakan..

    ReplyDelete
  21. semoga sahabat ejulz cepat sembuh yea

    ReplyDelete
  22. insha Allah, moga kawan ejulz ni cepat sembuh..simpati

    ReplyDelete
  23. eh, jap.. mcm kawan kmk.. warith kwn kmk pun koma juak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nya tok diam batu kawa mun x slh kmk..

      Delete
  24. tabahkan hati... semoga beliau segera sembuh :)

    ReplyDelete
  25. smga dia tabah n kuat smngat...insyaAllah :)

    ReplyDelete
  26. semoga kesihatan warith kembali pulih. aminnn

    ReplyDelete
  27. insyaALLAH sama2 kita doakan dia..

    ReplyDelete
  28. insyaAllah..aamiin..sama2 doakan dia sembuh..

    ReplyDelete
  29. Ejulz... semoga kawan awak selamat dan dberikan nikmat kesihatan kembali aminnn

    ReplyDelete
  30. ya Allh, semoga Warith diberi kesembuhan seperti sediakala. Aamin.

    ReplyDelete
  31. sama2 kita doakan buat beliau.
    risau jugakkan.org ada rupa sikit, mula la.

    ReplyDelete
  32. Semoga cepat sembuh dan mkn ubt selalu supaya sihat..

    ReplyDelete
  33. kawan Ejulz sakit apa? moga cepat sembuh ea. amin

    ReplyDelete
  34. semoga kwn ktk cepat sembuh...ameen!

    ReplyDelete
  35. Semoga cepat sembuh dan akan pulih seperti sediakala..amin

    ReplyDelete
  36. semoga kembali sihat seperti biasa...InsyaAllah

    ReplyDelete
  37. Semoga sahabat ejulz sembuh. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui tiap sesuatu yang terjadi. Semoga beliau dilindungi Allah..aaminn

    ReplyDelete
  38. semoga kawan ejulz ne cepat sembuh seperti sedia kalaaaa....ermmmm die sakit ape ejulz???sorry cik baru follow ne..

    ReplyDelete
  39. assalamualaikum..singgah sini utk sama mendoakan keselamatan dia..tp kenapa dgn dia ye? puncanya? selamanya mcm tu maksudnya koma ke apa? apapun moga dia kembali pulih.. jgn putus berdoa ye.. buat solat hajat.. in shaa Allah Allah mendgr doa hamba2Nya..

    ReplyDelete
  40. semoga Warith cepat sembuh .. InsyAllah semuanya akan baik2 ....aamin...

    ReplyDelete
  41. Semga cepat sembuh. InsyaAllah semuanya baik2 saja. Sama2 doa untuk dia :)

    ReplyDelete
  42. Semoga cepat sembuh . dan semoga dia tabah dengan ujian yang allah kasi nie . Sesungguhnya Allah bersama orang-II yang sabar :D

    ReplyDelete
  43. Insyallah... sama-samalah kita berdoa agar dia cepat sembuh... Amin...

    ReplyDelete
  44. kesiannya dia..moga die tabah dan tak give up..Qeela doakan moga dia cpt sembuh..insyaAllah, aamiinn.

    ReplyDelete
  45. In Shaa Allah sama2 kita doakan, moga dier cepat sembuh kembali yer !

    ReplyDelete
  46. saya doakan spaya dia cpat sembuh ye, InsyaAllah ..

    ReplyDelete
  47. semoga warith cepat sembuh & diberi kekuatan.insyaALLAH.amin

    ReplyDelete
  48. semoga dia cepat sembuh..amin

    ReplyDelete
  49. semoga cepat sembuh...Aamiin

    ReplyDelete
  50. Smoga kwan ni cpat smbuh..

    ReplyDelete
  51. semoga kwn awak cepat sembuh.. aamiin :D

    ReplyDelete
  52. moga cepat sembuh ya wraith.. insyallah, ALLAH maha mengetahui..

    ReplyDelete
  53. Sakit apa ni kawan Ejulz? Macam kawan saya, takde sakit apa pun. Tetiba jatuh pengsan then koma masuk icu. Rupanya ada kaitan dengan otak. Tapi sekarang dia dah sembuh. Emm takpe la, moga kawan Ejulz ni cepat sembuh ya. Sama2 kita doakan.

    ReplyDelete
  54. semoga kawan ejulz cepat sembuh !in sya allah..

    ReplyDelete
  55. harap cepat sembuh..sakit itu penghapus dosa..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...