Friday, 19 July 2013

Kenyataan maaf "Nukilan Dayana isteri pertama Ashraf"

Ejulz mohon maaf kerana menyebarkan "Nukilan isteri Ashraf Muslim" sebelum ni yang dikatakan bukan dari tuan badan sendiri. Tapi jauh di sudut hati memang ejulz kesian sangat kat dia.. Sakit sangat bila diduakan.. Nak buat camne benda dah jadi.. Kita sebagai keluarga seIslam harus mendoakan kebaikan mereka. Semoga Ashraf berlaku adil kepada isteri2nya.. Errmmmmm.. xnak sedih2 la arini.. Lebih2 lagi hari Jumaat di bulan Ramadhan ni.. ^_^

Info dari blog Bro Ben ---> SINI

Nak kad raya? 2 hari lagi ---- Klik SINI 






11 comments:

  1. ejulz, kita tak tau apa cerita sebenar dan masalah mereka...memang betul sakit bila diduakan tapi kita perlu nilai dari banyak aspek kenapakah dan mengapakah... seeloknya kan kisah rumahtangga orang kita x yah amik port sangat, doakan yang baik2 saja kan?

    *kahwin lebih dari satu memang senang, tapi nak berlaku adil tu yang payah...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. doakan yg terbaik utk mereka.. :)

      Delete
  3. semoga di tabahkn hatinya..ujian yg sebesar ini berat untuk seowang wanita..

    ReplyDelete
  4. yalah tek sian ow.. tp bukan nya pun tulis.. xdahal.. kta xtauk apa hikmah ashraf dgn bininya.. semua dah dalam tersurat dan tersirat

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya laa.. harap ashraf adil jak..

      Delete
  5. nk wat cm mn mende dah jd..smoga dorg hidup bhagia..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...