Wednesday, 10 July 2013

Ramadhan pertama

Alhamdulillah Ramadhan kali ni berjalan dengan lancar. Rasa lemah sikit2 biasa la tu.. sebab x biasa bangun awal2 bersahur.. hehe.. sekali setahun je pun.. Seperti tahun lepas ejulz just berbuka kat masjid je.. mudah nak buat tarawih terus.. kalau berbuka kat rumah, lepas abis je berbuka terus menyandar kat dinding.. kekenyangan.. hehe.. Kalau kat masjid Alhamdulillah xde rasa berat sangat.. Mungkin sebab masa beli juadah untuk berbuka terlalu mengikut nafsu kot.. kalau boleh semua yang ada kat baazar ejulz nak beli.. hehe. membeli lebih dari keperluan 'kapasiti' perut.. hehe.. Selamat berpuasa yer semua.. Jangan terlupa pulak arini puasa.. kang sorang2 pergi cafe nanti apa kata orang.. hehe

*Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna.. ^_^



Sape lagi nak kad raya? klik SINI . Ejulz dah order. Insyaallah dalam jumaat ni sampai kot. Kepada peserta2 no 1-20 dah boleh emelkan alamat kat ejulz k..


3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...