Tuesday, 9 July 2013

R.E.Z.E.K.I_S.E.L.A.S.A

Alhamdulillah.. Rezeki sehari menjelang Ramadhan.. Abis je perhimpunan pagi tadi kitorang 1 ofis dapat sesuatu yang selalunya diperlukan di bulan puasa.. Agak2 apa ek? hehe.. Nak tau, tunggu di akhir entry.. cewahhhh.. macam mendebarkan je.. hehe

Sebelum tu ejulz nak kongsi jugak rezeki yg ejulz dapat hari ni.. Ejulz ada join satu segmen teka gambar yang dianjurkan oleh Yumida.. Cuba korang tengok gambar tu.. pening gak nak fikir.. hehe


Klu : Selepas makan


Nak tau apa jawapannya? hehe

_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

Rupa-rupanya ni,


Memang x terfikir PIL pun sebab ejulz tak ambik pil lepas makan.. hehehe

xde sorang pun berjaya jawab. Dan ejulz dpt hadiah cabutan bertuah.. hehe


Fridge magnet..

Comel tak kak ton.. hehehe

Tengok SINI dan SINI



Nak tau apa yg kitorang dapat kat ofis?



Yusuf Taiyoob (dengan nada berbisik) hehehe



Nak kad Raya? Klik SINI







8 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...