Wednesday, 14 August 2013

Jemput singgah Cafe Ejulz

Ejulz ada kedai makan sendiri? waaahhhh..

Macam2 menu disediakan.. Antaranya :

- Hamburger
- French Fries
- Ham Sandwich
- Tomato Soup
- Crab Macaroni

dan banyak lagi..

Datang la kat kedai makan ejulz k..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Ni kedai makan ejulz.. hehehe


Hehehe.. Jangan marahh ek.. hehe

Tapi angan2 ejulz nak buka kedai makan sendiri.. ^_^ Doakan impian ejulz jadi kenyataan k..


Tolong klik SINI dan SINI.. teriMa kasih.. ^_^ 

[Tabung kawen ejulz setakat ni : RM12.88] Tolong klik k.. Hehehe

Dah kawen nanti nak buka kedai makan sendiri.. kene cari calon isteri pandai masak la ni.. hehehe.. besar betul impian.. hehehe





16 comments:

  1. dah lama meninggalkan arena ni... x bertengok2, tak taulah apa jadi dengan cafe saya...

    ReplyDelete
  2. ingat betul2 tadi ada cafe...kalau tak boleh gak merasa burger free huhuh

    ReplyDelete
  3. cafe fiza pun ader tp dah lamer tutup..hehe..

    ReplyDelete
  4. dlu slalu men gme nie.. hik3!

    ReplyDelete
  5. pk ada kedei bena. haha. baru mok ngabas. rupa2nya, cafe fb. huahuahua :P

    ReplyDelete
  6. hehehe... sy pun nak buka cafe sndiri nnti..kekekekek =)

    btw..salam lebaran!! =)

    ReplyDelete
  7. insyaAllah, sikit lagi impian tu tercapai la =)
    Selamat hari raya ejulz,

    ReplyDelete
  8. dah lama akak tak main game ni.. semua menu sedap2..

    ReplyDelete
  9. Hahaha sabar je la dengan abang zul XD . Nanti kalau dah bukak cafe betul belanja k abang zul :D Hehe

    ReplyDelete
  10. ok done klik =) bro ejul nk kawen da ke?? bila tu??? he3 game fb ke 2???

    ReplyDelete
  11. laa..ingat kedai betul tadi

    apa pun, semoga impian tu akan terlaksana ya

    ReplyDelete
  12. ekekke akak mcam dah agak dah ;)

    ReplyDelete
  13. hahaha aminnn
    oe fine day oke...
    cari jgn tak cari nohhh

    ReplyDelete
  14. ingtkan cafe bebetul tadik..baru je nak terjah...hahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...