Tuesday, 6 August 2013

Nak shopping ape raya ni?

Ermmm..satu apa pun blm beli raya ni.. sampai je kat kpg xde keje lain selain main ngan anak2 buah ejulz hehe.. Just ada baju raya sepasang yg ditempah aritu. Nak shopping macam xde semangat je tahun ni.. Mood main ngan anak2 buah je.. hehe



Nak shopping ape? Tgh fikir2kan lagi ni.. hehe



meleleh air liur tgk KFC ni.. hehe. Klik SINI..






11 comments:

  1. no more shopping for me... he hehe... everything is complete...

    ReplyDelete
  2. beli baju raya utk anak buah tu hehehe...baju raya ultraman ker superman... dtg ziarah

    ReplyDelete
  3. dah besar anak-anak buah.. shopping jangan tak shopping.. berbuka puasa makan KFC ke hari ni? hehe..

    ReplyDelete
  4. da abis shopping da walaupun baju raya hanya sempat beli sepasang hehe

    ReplyDelete
  5. shopping dah awl rmdhan then skunk rileks

    ReplyDelete
  6. shopping la kasut raya, bunga api (oppps!) hehe

    ReplyDelete
  7. comel nye anak buah..Fiza ucapkan Selamat Hari Raya.. mohon ampun maaf sepanjang perkenalan di alam maya nie.. >.<

    ReplyDelete
  8. bedal je beli apa-apa bro.hehehe

    ReplyDelete
  9. pergi je jala TAR sure tahu dah nak beli ape....hehe

    ReplyDelete
  10. comel2 je anak buah ktk eh... x gaok ka cdaknya??? hee.

    ReplyDelete
  11. cute nya.... shopping je apa2..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...