Monday, 23 September 2013

Camne nak kurus?

Kalau tanya ejulz satu je jawapan ejulz.. BERSUKAN.. Kenapa ejulz just jawab bersukan? sebab ejulz jenis yang susah sangat berat badan nak naik.. Makan banyak mana pun, camni je la rupa ejulz.. hehehe.. maintain.. haha

Tapi x semua orang jenis macam ejulz.. Ada yang dah bersukan pun badan masih lagi naik.. So banyak la cara2 lain lagi yg perlu dibuat.. Ada yang perlu jaga makan, dan macam2 lagi la.. Dan salah satu cara yang ejulz tgk dengan mata ejulz sendiri adalah HERBALIFE.. Dalam tahun 2011 kalau x silap, kawan ejulz pernah pergi ke rumah dan memperkenalkan herbalife ni.. Kerana dia seorang yg aktif mengamalkan herbalife ni..

Ni gambar tahun 2010.. masa rumah terbuka PM..


Dan setelah mengamalkan herbalife.. ejulz betul2 terkejut tgk perubahan dia..


Bukan dia sorang je.. tapi isteri dia pun amal herbalife ni..



Sahabat ejulz ni terbuka hati memeluk Islam pada tahun 2012 kalau x silap.. Hatinya terpikat dengan Islam sebelum kenal dgn isterinya lagi..


Berminat nak tahu tentang HERBALIFE? Jom tanya kak Zarida Abu Bakar @ kak Ieda.. Klik SINI



2 comments:

  1. Wah!! ok la tu klu bleh menurunkn berat badan tpi kna displin jugkkan dgn pemakanan..=D

    ReplyDelete
  2. tak yah nak herbalife sangat kot....seimbangkan pengambilan makanan je...and say no to air gas..ais batu...kompem menjadi!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...