Friday, 27 September 2013

Rumah Banglo Mewah Nedim Nazri Aziz RM7.242 Juta? Kerja? Pegawai Khas Kementerian Pelancongan? Bisnes?


Tujuan ejulz buat entry ni bukanlah nak mempertikaikan di mana si Nedim ni dpt duit banyak utk beli rumah banglo ni. Mungkin dia memang berasal dari keluarga yang memang berada. Ejulz rasa si Nedim ni amat bertuah sebab di usia yang muda camni dah dapat beli rumah banglo semahal tu. Jika nak dibandingkan dengan orang2 kat luar sana, termasuklah ejulz sendiri, nak beli rumah harga RM1++K pun x susah nak dapat. 

Kalau ejulz la ada duit sebanyak tu, ejulz beli rumah yg RM2++K je.. Selebihnya ejulz akan beli rumah dengan harga yang sama jugak, then sewakan. Boleh la buat pelaburan dan simpanan untuk keluarga.. hehehe.. angan2 mat jenin je ni.. haha

Sumber : Berita Terkini



Nedim bersama Nora Danish..



15 comments:

  1. yeke angan2 mat jenin? bagus tu kalo ada cita2 mcm gitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. yer laa.. smoga kita yg kat bawah ni dimurahkan rezeki.. x dpt bangeeloo berjuta pun xpe. dpt rumah sebuah pun dah syukur..

      Delete
  2. mgkn dah rezeki dia..tp kalau salah guna duit, mintak dijauhkan laa...kurang berkat hidup plak nnt :)

    Angan-angan tu kan boleh jadi cita-cita

    ReplyDelete
    Replies
    1. mintak2 dijauhkan.. x berkat semua tu..

      Delete
  3. Kejayaan biasanya bermula dari angan2, teruskan berangan tapi jgn berhenti berusaha hehe :D

    ReplyDelete
  4. woooww..gempak la ..muda2 dah bole beli banggelowww ohok3..

    ReplyDelete
  5. wah nang kayo
    jeles nangga
    nak beli sekerem pun kmk still mok berkira juak..hehe
    nang bajet bena

    ReplyDelete
  6. mmg nora danish ni untung orangnya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...