Sunday, 8 December 2013

Semalam punya cerita

Alhamdulillah.. Dapat gak pegi majlis kawen kawan sekolah dulu.. :)


Dua2 pengantin tu sama kelas ngan ejulz masa form 1.. Jodoh diorang.. Tengok kawan2 lain pun ramai dah kawen n dah ada anak.. Ada juga yg baru kawen.. Majlis kawen kawan2 yang lain tu x dapat hadir sebab keje kat Putrajaya dulu.. x berkesempatan hadir. Ni bila dah kje kat negeri sendiri dapat la hadir majlis kawan.. ^_^


Semoga pasangan bahagia hingga akhir hayat. amin..





15 comments:

  1. Wah wah byk nak pegang baby sia kohh. Hehehe. Cantik pelamin ya :D Best na, dari f1! Huuu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya laa.. jodoh nya 2 wpun ada yg pindah sekolah lps ya mun x slh ingt.. hehe

      Delete
  2. cantik kaler baju pengantin..jimat la duit makan bulan ni. asyik dpt mkn free je..hihi

    Cerita semalam

    http://akuhanyagadiskampung.blogspot.com/2013/12/tak-rugi-menonton-filem-kolumpo.html

    ReplyDelete
  3. salam asrul...saje singgah sini..koh koh koh

    ReplyDelete
  4. bercinta dr form 1.. lamenye.. tahniah buat pasangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. x pasti la.. ntah2 dari sekolah rendah.. diorang sma sekolah rendah dulu kalau x silap.. saya sama sekolah ngan diorang f1 je.. hehe

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. dah transfer ke srwk ke?cmt pgantin baru buat kwn ejulz

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...