Wednesday, 1 January 2014

Mohon pertolongan rakan2..

Bila ejulz semak komen kat dashboard ada komen terbaru.. Tapi bila ejulz pegi kat entry tu, komen x nampak.. Mohon pencerahan..


#Senarai Top 10 Pengomen Tegar bulan Disember 2013 akan ejulz update sekejap lagi.. Top 10 Pengomen Tegar bulan Disember 2013 secara automatik akan masuk dalam bloglist ejulz sepanjang Januari 2014..

Seperti yang ejulz janjikan pada entry NI, kita tunggu siapa yang bertuah.. ^_^

10 comments:

  1. ke sini komen ya hooo..yumida pun x tauk gilak
    menabung sitok-inti

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan, selamat tahun baru :)

    ReplyDelete
  3. aik pelik..setting comment dah check ka..happy new year ejul :)

    ReplyDelete
  4. Tak pernah jadi macam ni. So tak boleh nak tolong Ejulz. Sorry. Hukhuk, Btw, happy new year!

    ReplyDelete
  5. hehe.. lambat skit bc entry nie.. cm ner yer jd cm tu.. try ngk kt spam...

    ReplyDelete
  6. Sik tawuk kamek nak madah apa sebab kamek sik pernah pun kenak kedak ya.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...