Saturday, 9 August 2014

PENIPU Jual phone





Bila terbaca kes2 camni, teringat ejulz kene tipu semasa beli Iphone mini yang murah satu ketika dulu.. hehe.. Pada masa tu ada promosi kat tengah2 bulatan Alamanda, Putrajaya.. Tak pernah terfikir penipu2 ni boleh sewa tapak kat tempat macam tu.. Bila ada problem kat phone, pergi kat alamat yang diorang bagi di  lowyat.. Sekali pergi sana, memang ramai yang cari tmpt tu.. Rupa2nya tu kedai orang lain.. ermmm.. berhati2 kalau beli gajet ni k..




Jemput follow Instagram Ejulz.. hehe. http://instagram.com/asrul_harfan


5 comments:

  1. ish2 macam la diorang ni..keje nak menipu je

    ReplyDelete
  2. murahhhnyaaa..ntah2 hp mainan djualnya,picit2 kuar gelung2 kalerful ya haha.

    ReplyDelete
  3. Jahatnya main tipu2... careful tau...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...