Thursday, 1 January 2015

Trip ke Sabah naik Myvi

Assalamualaikum. Lama jugak la ejulz tak update blog ni.. penyakit malas disebalik kesibukan dan kekangan internet di siang hari menjadi punca utama tak selalu update n bw blog korang. Ejulz minta maaf sangat2. Ok, sebelum ejulz ingin berkongsi pasal tajuk entry ni, ejulz nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2015 kepada blogger2 yang dihormati sekalian. Tak tidak lupa juga doa kepada mangsa2 banjir di Semenanjung sana. Andai ejulz masih bekerja di sana, teringin juga nak memberi sumbangan kesukarelawan. Ya la, x dapat bagi sumbangan dalam bentuk kewangan, dapat bagi sumbangan dalam bentuk kesukarelawan pun memadai.

Ok, berbalik kepada tajuk entri, Alhamdulillah ejulz berpeluang pergi ke Sabah bersama kawan ejulz. Guna Myvi dari Kuching ke Sabah tau.. hehe. Sebelum ke Sabah, antara agenda utama kami adalah menghadiri kenduri kawen kawan ejulz di Miri..

Selamat pengantin baru sahabat. Semoga bahagia dan kekal hingga akhir hayat.



Selepas menghadiri majlis kenduri tersebut, kami meneruskan perjalanan ke Sabah. Sebelum masuk ke kawasan Sabah kami kena melalui Brunei. Best giler trip kali ni.. hehe



*Semoga Tahun 2015 lebih bermakna dari sebelumnya.. Insyaallah..








8 comments:

  1. singgah sini...
    selamat tahun baru.. :D

    ReplyDelete
  2. Selamat Tahun Baru.. moga kita lebih bersedia dengan ujian yang mendatang, in shaa Allah..

    ReplyDelete
  3. Bestnya! kmk belom pernah gik g ke Sabah...next time mok la g cya..:D

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan. terima kasih kerna sudi singgah di blog saya :)

    ReplyDelete
  5. best...blh eh mcm tu??? hihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...