Thursday, 16 April 2015

Kes Buli Budak Sekolah Lagi!!!

Apa nak jadi dengan adik2 di sekolah sekarang ni.. X habis2 dengan kes buli dan gaduh.. Tak serik2 ker dengan hukuman yang menimpa mereka yang melakukan kesalahan yang sama sebelum ni? Kali ni dikatakan berlaku di Penampang.


Klik dan tonton.. Harap pihak berkuasa ambil tindakan yang lebih tegas. Melentur buluh biar dari rebungnya..



 Bantu Ejulz kumpul tabung kawen k.. hehe. Klik SINI, dan SINI..










3 comments:

  1. salam singgah..
    Buli again..On no...Gengster sungguh budak2 zaman sekarang ni kan..
    http://afidahazmi88.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mun ada hp nang dpt bukti mun nak dakwa biak pembuli ya
    zaman dolok pun ada juak kes mcm tok, cuma x ditauk glak, dolok xda hp mok rakam n share kat laman sosial

    ReplyDelete
  3. emm tak taw nak cakap apa. Pelik2 orang zaman sekarang ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...