Monday, 3 August 2015

Escalators

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Lama dah rasanya x berceloteh dlm 'kampung-kameq' ni.. kali ni nak berceloteh pasal 'escalators'.. Baru2 ni dah semakin menjadi kisah yg mangsa 'escalators' ni.. Ada kanak2 jatuh dari tingkat atas apabila ditarik escalators.. Dan baru2 ni si ibu pula ditelan 'escalators'..

Ngeri pulak tgk video2 ni.. Harap2 kita dijauhkan dari musibah sebegini..

Ermmm. X dpt nak berceloteh panjang2.. Google crome ni buat hal. Asyik padam sendiri je.. Terpaksa sambung entry guna tab. Bila dah guna tab ni, x dpt la upload gambar.. :(




5 comments:

  1. ada yg nk baru gik..pekerja cleaner kaki sblh ditelan escalator,tpaksa dipotong bb dh hancur..seriauuuuuu kmk..

    ReplyDelete
  2. betul...ngeri sangat ..jadi takut pun ye jugak bila tengok escalator

    ReplyDelete
  3. Serius dengar perkataan eskeleletor tu hahaha , lagi kan nak naik , adududu

    ReplyDelete
  4. Salam ukhwah...

    Bab video Escalators ni...ASSAM memang ngeri...
    minta dijauhkan kita dari segala musibah....

    Dtg singgah sini...Done follow you...
    Jemput singgah : http://assam143.blogspot.com/
    tqvm...

    ReplyDelete
  5. Dulu xde pun asik jd tragedi camni kan ?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...