Sunday, 30 August 2015

Giveaway 1.0 by ENA


Nak join? Klik banner k..

 
Kali ni ejuulz nak join GA ENA.. GA ni adalah bersempena sambutan ulangtahun perkahwinan yang ke-5 Ena dan suami pada 23 Ogos.. Dikesempatan ini, ejulz ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ulangtahun Perkahwinan yang ke-5 kepada Ena dan suami tercinta.. Ejulz mendoakan agar Ena dan suami kekal bahagia hingga Jannah.. Ejulz selalu dengar orang2 tua berkata, sedangkan lidah lagi tergigit.. Harap walaupun ada pasang surut dalam hubungan, sebagai suami dan isteri perlulah ada tolak ansur dalam setiap perkara. Yang paling penting tidak meninggalkan suruhanNya.. Bila tidak meninggalkan suruhanNya dan sentiasa berdoa kepadaNya, Insyaallah sentiasa bahagia dalam hidup.. Wahhh.. Nasihat ni macam nasihat orang yg dah kawen.. hehe.. Apa2 pun ejulz mendoakan Ena bahagia bersama suami hingga akhir hayat..


Dan akhir sekali, jom beli shaklee Ena.. ada promosi.. Cepat!! Cepat!! sebelum terlambat.. Klik banner di bawah kalau nak tengok promosi..

https://www.facebook.com/vitaminshopBBB 




18 comments:

  1. SELAMAT BERGIVE AWAY GDLUCK..

    ReplyDelete
  2. tq ejulz..siap ada kata2 nasihat lagi,,sgt2 hargainya..tenkiu tenkiu

    dh masuk ke senarai peserta..cek sini: http://www.aeinnamusa.com/2015/08/senarai-peserta-ga-10-by-ena.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebagai sahabat blogger ejulz hanya mampu mendoakan yg terbaik.. :)

      Delete
  3. All the best! シ

    http://zarachingu.blogspot.com/2015/08/giveaway-10-by-ena.html?m=0

    ReplyDelete
  4. Srmoga ada rezeki buat ejulz.. :)

    ReplyDelete
  5. salam singgah petang ejulz....semoga berjaya...akak pun dah join juga ni...

    ReplyDelete
  6. Semoga berjaya ... Semoga dimurahkan rezeki ...

    ReplyDelete
  7. nysa dari GA yang sama . jalan jalan singah sini :) jemput ke blog nysa

    http://pemilikcintahati.blogspot.com/p/link.html

    ReplyDelete
  8. Salam. Singgah sini dari GA sama. Sorry lambat blogwalking ^^
    http://www.syahidahfadilah.com/2015/09/giveaway-10-by-ena.html

    ReplyDelete
  9. Singgah sini 😊 Eyda datang dari segmen GA yang sama.Good Luck dan salam perkenalan 😊


    http://mummyhealthyvitastore.blogspot.my/2015/08/giveaway-by-ena-10.html?m=1

    ReplyDelete
  10. salam.. info yang sgt bermanfaat. Jemput join giveaway kita http://missdae.blogspot.my/2015/09/giveaway-10-missdae.html

    thank you so much :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...