Thursday, 20 August 2015

Pilih Jangan Tak Pilih

Insyaallah kalau ada rezeki lebih nak beli Axia.. Kereta mampu milik. Tp masih dalam dilema nak pilih.. Nak Standard @ Special Edition.. Sebab kawan bgtau Advanced x dapat full loan.. Ermm.. Warna pulak? Xtau nak pilih warna apa..


 
 

 

 

 

10 comments:

  1. Hikhik..semuanya cntik2 kn..nk pilih pun susah..Mimi pun teringin nk ambk Axia tp kena ambk lesen dulu..Kiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. ambik jgn x ambik.. tkut nanti makin mahal ambik lesen..

      Delete
  2. ambil SE... color semua cantik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaler peach n ijo xda SE.. hehe.. ambik silver je kot.. hehe

      Delete
  3. menarik jgk kereta mpu milik hampir nk bli aritu tp xjd plk hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni mesti kes beli keta yg org x mpu milik ni.. hehehe

      Delete
  4. salam singgah pagi ejulz....semua warna cantik tapi paling diana suka tu na warna pink2...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. peach tu standard je ada rasanya..

      Delete
  5. Pilih.. pilih.. peach tu mcm brrkenan je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hijau dan peach cantik tapi standard je ada kaler tu.. SE dan Advance xde..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...