Tuesday, 1 September 2015

Baby Comel

 
 Ni bukan baby ejulz k.. hehe.. kopipes dari google..

Tiba2 je post entry pasal baby comel.. Sebenarnya arini ejulz ternampak gambar baby Si Gule.. Ejulz ternampak kat IG adik dia.. Siapa Si Gule? X perlu tau la siapa dia.. Tapi baby dia comel sangat2.. semoga baby dia jadi anak soleh dan menjadi penyeri kepada keluarga sekaligus menjadi pengikat kasih sayang di antara diorang suami isteri.. Ejulz sentiasa mendoakan yang terbaik..



















____________________________________________________________________


*Si Gule, kmk harap ktk akan bahagia dgn husband n baby ktk.. Dah jadi mak tok, mesti ktk akan rasa betapa sayangnya mak ktk ngn ktk.. Doakan selalu orang tua kita, Insyaallah kehidupan kita akan lbh bermakna.. Insyaallah.. Doakan kmk juak dgn Si Lala k..



11 comments:

  1. Haaa ... Sape plak Si Gule nie ... ?
    Skandal yang lepas jangan dikenang ... Ooppsss ...

    ReplyDelete
  2. Salah singgah sini ejulz...memang comel baby si Gule ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn baby si gule tu.. tu copy dr google.. xnak share pic anak dia tanpa kebenaran.. :)

      Delete
  3. bby ni klu hitam ke, sawo matang ke atau putih ke ttp comel...anak2 syurga.. bau syurga mereka tu

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. comel kan.. tp tu bukan baby si gule.. hehe

      Delete
  5. Wajah baby memang buat org geram.....comel

    ReplyDelete
  6. Wajah baby memang buat org geram.....comel

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...