Sunday, 20 September 2015

Tahniah Kumpulan Sutra Dana, Lantai Cilik Musim Ke-3 2015

Walaupun tidak berjaya merangkul JUARA dalam pertandingan Lantai Cilik Musim Ke-3 Tahun ni, ejulz ingin mengucapkan tahniah di atas pencapaian sehingga ke peringkat Akhir. Saingan memang sengit dari semua kumpulan.. Banyak persembahan2 yang kreatif.. 

Tarian pertama Sutra Dana agak menarik dengan memaparkan tarian etnik Sarawak. Tapi agak mendukacitakan apabila seorang budak (Raykal) yang tiada pengalaman dalam tarian disuruh menjadi pengkritik kepada persembahan tersebut. Nampak semangat penari2 Sutra Dana mula luntur untuk persembahan pusingan ke-2 apabila dapat kritikan yang entah apa2 entah.. hehe

Takpa Sutra Dana, korang dah cuba yang terbaek. Tahniah sebab berjaya ke peringkat akhir.

*Hujung minggu ni nak BW je la.. hehe

22 comments:

  1. kalau dapat masuk peringkat akhir pun dah cukup bagus ... tahniah sutra dana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. jd pengalaman buat diorang..

      Delete
  2. pernah tengok lantai cilik sekali dua aje sebenarnya :) ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pun baru tgk musim ni.. kalau anak sedara x masuk mmg xtau ada program tv ni.. hehe

      Delete
  3. Cik akak sik nga semalam....tdoi awal

    ReplyDelete
  4. Sutra Dana teruskan perjuangan untuk masa akan datang ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Tapi anak buah saya dh x join lagi kot sbb dah lebih umur. hehe

      Delete
  5. terlepas nak tengok yang akhir ni

    ReplyDelete
  6. tak pernah tengok pulak lantai cilik ni. huhu

    ReplyDelete
  7. Suka tengok Lantai Cilik tapi musim ni tak sempat nak tengok...

    jemput singgah ek

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgk je ulangan nanti.. xpun tgk utube.. ehehe

      Delete
  8. hyeeee jenguk siniii
    BW daripada Bloglist Nurfuzie Dot Com #1

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq.. tunggu. jap g sy jenyuk semula.. hehe

      Delete
  9. Tahniah buay beliau

    Akk x pernah menonton rancangan ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ejulz pun 1sst time.. kalau anak sedara x msk ni mmg xtau la ada rancangan ni..

      Delete
  10. haaaa, x tgk citer ni, tp serious ker? dak tecik tuuu jd jurii?

    ciss, nk byr muroh le tuuu, cri juri bebudak, fuhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali tu je dia komen.. lps kene kritik org kat fb trs x komen.. haha

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...