Tuesday, 4 October 2016

Mari belajar bahasa Sarawak - Part 15

Assalam dan salam sejahtera..

Lama dah rasanya ejulz dah tak kongsi bahasa Sarawak ni.. Nak baca yang lain2 boleh klik SINI k..


Kali ni ejulz nak kongsi perkataan  "JERIT"

Jerit dalam bahasa Sarawak adalah "NERAIS"



Harap bermanfaat kepada semua.. Tak dapat banyak, sikit pun ok kan? Sikit2 lama2 jadi bukit.. hehe.. Ada tengok cerita bibik-bibikku di TV3? Boleh faham x bahasa Sarawak dalam cerita tu? hehe..


Sudi2 la like page ejulz k ---> https://www.facebook.com/EjulzBlogshop/






6 comments:

  1. LOGHAT SARAWAK NI SELUAS NEGERINYA KAN..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bnyk bahasa.. saya sendiri pun x dpt kuasai semua bahasa yg ada di sarawak.. iban, bidayuh dan banyak lagi.. hehe

      Delete
  2. kamek dulu diam sarawak...belajar sinun...betul ke kamek kelakar sarawak ni? =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...